פוריות נשים וגברים טיפול

האבחון הסיני כולל התבוננות כללית בפנים, מצב העור, שיער הראש, מבט העיניים והשפתיים.

בדיקת מצב הלשון משקפת את המצב המתרחש בתוך הגוף, יובש, ליחה ומצב האיברים הפנימיים, כליות, כבד, קיבה וטחול, ריאות ולב.

בדיקת דופק, מישוש מצב הדופק בגיל המעבר נעשה צף, ריק ומהיר יותר ומשקף את מצב הלב, כבד והכליות.

כאשר זוג לא מצליח להורות יש לבדוק את הגורמים והסיבות. טעות לחשוב שהאישה לבדה היא הגורם לאי הפוריות ובמקרה של אי פוריות יש לטפל בבני הזוג כגוף ונפש אחד. הרפואה הסינית בהחלט מבחינה ומאבחנת את הסיבות לאי הפוריות בשיטות מסורתיות.

כליות, האיבר החשוב ביותר ברפואה הסינית, שולט על הרחם, השחלות והביציות. הכליות מגלמות בתוכן כוח ארבעה סוגי אנרגיות המניעים את הגוף.

כבד, הקשור לרירית הרחם אחראי על זרימה תקינה של דם לאזור הרחם. כשהכבד סובל מחסימה ועצירת אנרגיה, הדבר מתבטא בשרירנים או באי יכולת להיכנס להריון. הכבד מאחסן דם ומסדיר את מחזור הוסת

קיבה, מקור הצ'י והאנרגיה מעביר מזון לעובר והאברים מסביב

טחול, קשור למערכת אספקת הדם והאנרגיה בגוף. כאשר שני בני הזוג מקפידים פחות על אורח חיים מסודר, ללא סדר בשעות שינה, פעילות גופנית, תזונה לא מאוזנת. מערכת הרבייה אצל הגבר תהייה עם איכות וכמות זרעים נמוכה.                                                    אצל האישה המחזור לא יהיה סדיר FSH גבוהה ורמת אסטרוגן נמוכה

ריאות, אחראית על נוזלי הגוף שולטת בנשימה וכלי דם קשורה לרחם והשחלות

הלב, מקום הלב ברפואה הסינית אחראי על השקט והשלווה הנפשית וכשהוא יוצא מאיזון כמובן שזה יתבטא בבעיות פוריות.

לדוקטור לי יש את הניסיון והכלים להצלחה הן כרופאת נשים והן כמטפלת ברפואה הסינית. הטיפולים נעשים בשילוב של אקופונקטורה וצמחי מרפא, בעזרתם ניתן לאזן את המחזור, להשפיע על אספקת דם טובה לרירית הרחם, לסייע לביוץ תקין, לשפר את איכות הביצית ובכך להגדיל את סיכוי האישה להרות.

ניתן גם ללוות את האישה במהלך טיפולי הפריה (IVF) וטיפולים הורמונליים. ד”ר לי עוזרת לנשים להיכנס להריון באמצעות צמחי מרפא סיניים ואיזון המרידיאנים בגוף. כשהבעיה היא בגבר, לעתים מקורה בספירת זרע נמוכה ותנועתיות ירודה, מורפולוגיה שגויה של הזרע או נטייה לדלקות במערכת המין הגברית ובנוזלי הזרע עצמו. דוקטור לי , מטפלת באמצעות שילוב מספר שיטות מתחומי הרפואה המשלימה והרפואה הסינית. יש לציין כי שילוב הטיפול בשני בני הזוג מגביר את הסיכוי להצלחה.