איזון הורמונלי לנשים וגברים

טיפול טבעי לגיל המעבר

רוצה להרגיש צעירה?

לעצור את תופעות גיל המעבר וליהנות מהחיים בטיפול אחד לאורך זמן.

רוצה להרגיש מלאת אנרגיה, נחשקת, נהנית מסקס ולא חוששת מיובש בנרתיק, דלקות בדרכי השתן, ישנה טוב, שוכחת מגלי החום והזעה לילית, סטרס ומצבי רוח, משפרת את מצב הרוח, שומרת על מסת שריר, מונעת איבוד סידן, מחזקת את המערכת החיסונית ומאיטה את הזקנה.

נשמע מטורף !!!

מה קורה לגופנו בשנות ה – 40 לחיינו ועד לזקנה?

כל אישה נולדת עם תכולה של בערך 2 מיליון זקיקים אשר מתוכם יתפתחו הביציות. כאשר מספר הזקיקים יורד עם הגיל ומספרם מגיע בערך לאלף, מתחיל גיל המעבר. עם התמעטות הביציות בשחלות, מתחילה ירידה הדרגתית בכמות ייצור הורמון האסטרוגן מהשחלות ובו זמנית ירידה בייצור הורמון הפרוגסטרון. יתרת ההורמונים מיוצרים בבלוטת יתרת הכליה. הטסטוסטרון, כן, גם אצל הנשים קיים הורמון הטסטוסטרון בכמות קטנה, כמו שאצל הגבר קיים אסטרוגן בכמות קטנה ופרוגסטרון בכמות מאוד קטנה.

בשלב הפרה מנופאוזה יש מחזור לא סדיר, מתחילים תופעות גיל המעבר, דימום מועט, אחר כך הפסקת הביוץ ומתחיל שלב של המנופאוזה, שבו אין מחזור כלל והאישה אינה יכולה להיכנס להריון.

עם הירידה ביצור הורמוני המין מהשחלות, נוצר שינוי הורמונלי בגוף שסימניה תופעות המוכרות של גלי חום, הזעות לילה, יובש בנרתיק, עצבנות, בנוסף חוסר אנרגיה, נדודי שינה, חשיפה גדולה יותר לחולי ועוד.

הפרת האיזון ההורמונלי, לאורך השנים הגוף עובר שינויים הורמונליים, בגיל הבגרות הופעת הוסת הראשונה, גיל הפוריות ושינויים הורמונליים בהריון, קדם מנופאוזה, מנופאוזה (גיל המעבר והבלות) כאמור עם הגיל חלה ירידה של הפרשת הורמונים מהבלוטות,  הנחוצים לתפקודם של התאים. בלוטות המין, אצל האישה השחלות מפרישות פחות אסטרוגן ופרוגסטרון, אצל הגבר חלה ירידה בייצור הטסטוסטרון באשכים וירידה של פרו הורמון  דהידרו-אפיאנדרוסטרון DHEA  המכונה האימא של ההורמונים. מאידך חלה עליה של הקורטיזול והורמונים אחרים המפרים את האיזון.

בגלל השפעתם העוצמתית של ההורמונים, מספיק חוסר מינימלי ביותר בכמות ההפרשה בשביל לגרום לגוף לחוש בתופעות השונות של חוסר אנרגיה ואי שקט.

המערכת האנדוקרינית מפרישה הורמונים והיא אחראית לפעולות כימיות שונות בגוף, ששומרות על הבריאות הפיזית והכושר הגופני.

תפקודם של ההורמונים:

ההורמונים מופרשים למחזור הדם ומיוצרים על ידי שמונה בלוטות אנדוקריניות. הם מפקחים על תהליכים שונים בגוף, חלק מן ההורמונים פועלים על תאי מטרה ומאפשרים כך תקשורת בין-תאית. ההיפותלמוס שולט במערכת האנדוקרינית וכך שולט בייצור ההורמונים.

מערכת הבלוטות שולטת על תהליכים רבים בגוף, כגון חילוף חומרים, גדילה, התפתחות, התבגרות, התמודדות עם מצבי לחץ ומתח נפשי.  כדי למנוע מהגוף איבוד שליטה, קיימים כמה מנגנונים שמווסתים את התגובה ההורמונלית.

במחקרים רבים שנעשו על בני אדם, נמצא כי הורמונים הטסטוסטרון והאסטרוגן (הכוונה להורמונים טבעיים) משפרים ומעלים את איכות החיים, עוזרים נגד מעייפות, רוגז ועצבנות, סטרס, נדודי שינה, פיזור דעת ושכחה, מעלים את החשק, הסיפוק והתפקוד מיני, מועילים בירידה במשקל מסיבות הורמונליות, מונעים בריחת סידן ואוסטאופורוזיס, משפרים מצב רוח, מונעים הזדקנות מוקדמת של תאים, פותרים בהצלחה של 100% תופעות מנופאוזה אצל נשים ואנדרופאוזה    Partial Androgen Deficiency of the Ageing Male, אצל גברים מגנים ממחלות לב, אוסטאופורוזיס ומונעים הצטברות שומן במותניים, ירכיים וכרס בבטן.

נשים בשנה הראשונה של המנופאוזה (אחרי הפסקת הוסת) מאבדות המון סידן בגלל מחסור ביצור אסטרוגן המסיע לספיגה של הקלציום בדם.

ועכשיו אני הולך לספר לכם איך עושים זאת, סוד שהיה שמור למעט רופאים על השפעתם העיקרית של ההורמונים בגופנו.

הטיפול בכמוסות הורמונים טבעיים בהחדרה תת עורית לאיזון הורמונלי.

משנות השישים  ידעו ברפואה את יתרונות השימוש  בהורמונים ובגיל המעבר בפרט. ההורמונים מאטים  הזדקנות – anti-aging אנטי אייג'ינג, בכך שהם משתתפים ומעורבים כמעט בכול תהליך פיזיולוגי במערכות הגוף. הם מגנים עלינו בפני מחלות בכך שהם מפעילים את מנגנוני מערכת החיסון, גורמים לזירוז מואץ של מטבוליזם במערכת העיכול ומונעים השמנה וכולסטרול בדם, מווסתים את מערכת העצבים ומשפיעים על מצב הרוח והורדת סטרס, מונעים תנגודת אינסולין. הכמוסות הטבעיות בעלי יתרון בריאותי ואסתטי ומשמשים כתחליף להפרשה הורמונלית טבעית שעם הגיל כמותם יורדת ופוחתת.

אז מה עושים?

באמצעות החדרה תת עורית של כמוסות הורמונים המכילות את ההורמונים החסרים בבדיקות הדם, מופרשים לגוף אותם ההורמונים החסרים. הגוף חוזר לאיזון ואותם תופעות הלוואי נעלמות לחלוטין, אנו חוזרים ומרגישים כמו בתקופת הצעירות.

איך מטפלים?

לצורך אבחון מדויק מקבלים בקליניקה טופס לבדיקת דם, אותה יש לבצע בקופת החולים. עם קבלת התוצאות חוזרים לקליניקה. הרופאה מבצעת הזמנה אישית במעבדה, על פי התוצאות להכנה מדויקת של ההורמונים החסרים.

אם הגעת הכמוסות האישיות, הלקוח מוזמן לביצוע ההחדרה לרקמת שומן תת עורית. התהליך אורך 20 דקות בהרדמה מקומית וחוזרים לשגרה.

מה מכילות הכמוסות?

הכמוסות שגודלם כגרגיר  אורז, מכילות הורמונים זהים ביולוגית להורמוני הגוף, הם עשויים מחומרים טבעיים ומכילים את המבנה ההורמונלי המדויק של ההורמונים האנושיים ולמעשה משחזרים אותם בהתאמה אישית. לכמוסות אישור משרד הבריאות בישראל.

גם רמת תוצאה גבוהה, עדיין אינה מספקת, בגלל קביעת נורמות נמוכות המוכרות לנו מהמלצות משרד הבריאות לצריכה יומית של מינרלים וויטמינים.

נכון, הגודל לא קובע, לגוף מספיק לעיתים כמות מיקרוסקופית של וויטמינים, מינרלים והורמונים לתפעול המנגנונים בגוף, לכן גודל הכמוסה הוא קטן מגרגר אורז המספיק לטיפול באישה למשך 4 חודשים וחמישה גרגרים לתקופה של חצי שנה לגבר.

*לאימות הדברים אתם  צריכים לבצע בדיקת דם רגילה, למדידת כמות ההורמונים בגופכם.

מה הם היתרונות בשיטת הפלט החדשנית לעומת השיטות הישנות?  

יתרון ראשוני הוא עצם הכמוסה עצמה העשויה מחומרים טבעיים והזהים ביולוגית להורמונים האנושיים ללא תופעות לוואי.

יתרון נוסף הוא בשחרור מושהה של הורמונים בהתאם לצורך הפיזיולוגי 24שעות 7ימים בשבוע. חשיבות הרצף הטיפולי הוא שהגוף מאוזן הורמונלי ואין עליות וירידות בטיפול.

שחרור מדאגה של שימוש יום יומי בכדורים, קרמים וזריקות של חומרים סינטטיים.

כל השיטות שהיו קיימות עד היום אינם מוצלחות, מכיוון שחומר המוחדר בקרם, בבליעת כדורים, או מדבקות למיניהם או בזריקות, מפרישות מינונים זהים בכל שלב וגורמות לתופעות לוואי לא רצויות ונזק לכבד.

בשנות השישים כאשר חברות תרופות החלו לשווק הורמונים סינטטיים הרופאים רשמו מרשמים להקל על  נשים הסובלות מתופעות גיל המעבר. התוצאה הייתה התרבות של מקרי סרטן ותופעות לוואי אחרות. לאחר זמן אסר משרד הבריאות האמריקאי את השימוש אולם, עד היום ישנם רופאים המשתמשים במרשמים של הורמונים סינטטיים כולל בקופות החולים. שימוש זה עושה שם רע לטיפול בהורמונים הטבעיים אשר מגנים על הגוף מהתפתחות של תאים סרטניים ומחלות אחרות.

תופעות לוואי ומניעה

לאחר הטיפול יש להימנע יומיים מפעילות ספורט מאומצת, הטיפול אינו מתאים לנשים בהריון, מניקות, לחולי סרטן או למי שיש היסטוריה של סרטן השד, גושים בשד, ניתוחים בצוואר הרחם, כריתת רירית הרחם, דימום רחמי.

למי הטיפול מומלץ ולמי לא?

לכל אישה משנות הארבעים אשר איכות החיים חשובה עבורם.

לאנשים הרוצים למנוע או להאט את תהליך ההזדקנות ואוסטאופורוזיס (הידלדלות העצם כתוצאה של בריחת סידן).

טיפול בגלי חום, הזעות לילה ושמירה על רקמות העור (מעלה קולגן ואלסטין השומר על אלסטיות העור).

מניעת תחלואה של כלי דם, מחלות לב וחשיפה למחלות אוטואימוניות.

מטפל בתסמונת קדם וסת PMS, שרירנים קטנים, אנדומטריוזיס ותופעות גיל המעבר, אמרנו.

הטיפול אינו מומלץ לנשים בהריון ומניקות, חולים בסרטן פעיל או היסטוריה של סרטן השד, גושים בשד, ניתוחים בצוואר הרחם, כריתת רירית הרחם, והיסטוריה של סרטן הערמונית אצל גברים.

נשים וגברים אשר ביצעו בעבר החדרת כמוסות, מדווחים על שיפור ענק באיכות החיים שלהם, הם חשים ונראים צעירים מכפי גילם, ישנים טוב, נינוחים, חדים במחשבה ובחשיבה.

עוד לא נתקלתי בטיפול בקליניקה שבו היו לי 100% הצלחה כמו בטיפול הזה, לקוחות חוזרים מעצמם כאשר הם מרגישים בירידה של השפעת הכמוסה ההורמונלית.

ההצלחה עודדה אותי, הבנתי שיש דרך שבו אני יכולה לעזור לאנשים ברמה היומית והתמודדות עם תחלואות שבהם אנשים סובלים, השמנה, כולסטרול גבוה, סוכרת, לחץ דם ואיבוד סידן.

הגוף מפחית בהדרגה חומרים כימים וביולוגים הנחוצים לתפקוד תקין של התאים הבונים רקמות הבונים את האיברים בגוף.

אנדוקרינולוגים העוסקים בתחום בחקר ההורמונים, הרכבם ופעולתם בגוף מבינים את חשיבות הטיפול אנטי אייג'ינג כטיפול המונע מחלות זקנה והזדקנות.

השחלות והאשכים בנוסף לתפקידם כאיברי רבייה הם גם בלוטות שמפרישות הורמונים שונים.

רמת הטסטוסטרון שממנו נוצרים אסטרוגנים בגוף של גבר או אישה בגיל 20 אינה כמו אדם בגיל 60 ולמרות זאת הרפואה הציבורית אינה מציעה פתרונות הולמים ומתמקדת בתחלואה הנגרמת מחוסר הורמונלי שלמעשה יכלה לפתור אותה. כול עוד אתה בסדר ואין תלונות הכול טוב, אולם כאשר מתחילה בעיה הפתרון מסובך, כואב וארוך יותר.

כבר היום מגיעים לקליניקה צעירים בגילאי 40 – 50 נשים וגברים עם תחלואה שמתאימה למחלות קשישים המאושפזים בבתי אבות.

כאשר רמת הטסטוסטרון נמצאת בשיאה, אנו מרגישים אנרגטיים ובריאים. אך כשרמתו יורדת אנו חשים עייפים וחסרי אנרגיה ומתלוננים על תופעות שונות בתפקוד היומי.

אולם, כאשר מחזירים את הרמה ההורמונלית לאחר מספר ימים חשים בהבדל ומטופלים אינם מוכנים לוותר על זה, ביניהם רופאים, אנשי ציבור וכלל האוכלוסייה.

התפתחות מדע הביוטכנולוגיה אשר עוסקת בייצור חומרים ביולוגיים זהים לאלה שגופנו מייצר. נותנים תקווה לשיפור איכות החיים כטיפול אנטי אייג'ינג והזדקנות ללא מחלות וסבל.

תוך שנאמץ את  עקרונות רפואת האנטי-אייג'ינג נוכל לעכב או אף למנוע את המחלות בגיל זקנה ולהחזיר את החיוניות לגופנו.

תרצו לעצור את תהליכי ההזדקנות ולחזור אחורה בגיל, להרגיש צעירים ונמרצים?

טיפים לשמירה על אריכות ואיכות חיים

הימנעו משימוש בחומרים כימיקלים הן במוצרים והן במזון, הם משבשים את פעילות המערכת האינדוקטרינית. מתכות כבדות, ובכלל זה עופרת, כספית, ארסן וצבעי מאכל עלולים להימצא במוצרי טיפוח ובמזון.

נשמח לראותכם בקליניקה

לקריאה נוספת לחץ על הקישור: /https://13tv.co.il/item/special/artices/life-style/dryun-1050184

https://xnet.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5681506,00.html