אסטמה – טיפול ברפואה הסינית

הוכח כי רפואה הסינית יכולה להיות יעילה בהקלה על הסימפטומים של אסתמה באופן משמעותי,בעזרת דיקור וצמחי מרפא.

עיקרון הטיפול בעודף, הדפוס הוא לפזר ליחה ואילו במצבים של חוסר, לחזק את הצ'י המוחלש (אנרגיה החיונית להגוף). אלרגיות כמו אסתמה וקדחת שחת, הם עקב חסר במערכת החיסונית. לכן טיפול באסתמה, יתמקד, גם בחיזוק מערכת החיסון. טיפול בדיקור לאסטמה הקרה יתמקד להרגיע את הריאות ומניעת ליחה. יש בדרך כלל שני סוגים של אסתמה, חיצוניים ופנימיים – והן יגיבו לדיקור. אסטמה פנימית נגרמת על ידי גורמים כמו כימיקלים, אוויר, פעילות גופנית, זיהום קור והתרגשות.

אסטמה חיצונית קשורה לאלרגיה ומופעלת על ידי פריחה, אבק, עובש ושיער של בעלי חיים.
במהלך התקף אסטמה, הקירות של הריאות מתנפחים, או נעשים בצקתיים. שיריר החלקים של הקירות נעשים צרים ומפרישים ליחה.

במהלך התקף אסטמה אלרגית, יש עלייה של כימיקלים דלקתיים כמו היסטמין ואחרים בדם.
באסתמה פנימית, נראה שיש היתעורות יתר של מערכת העצבים הפאראסימפתטית. התוצאה בשני המקרים היא נפיחות או בצקת של סמפונות, התכווצות שרירי הסמפונות והפרשת יותר של ליחה.

מחקרים בסין הראו כי הדיקור בנקודת דיקור מרידיאן כיבה 36 (Zusanli) הגדיל את יכולת האיוורור ב -6.6 אחוזים. יכולת הנשימה עלתה 20 אחוזים, עם עלייה של 22 אחוזים בהיקף הספיקה. הדיקור משפיע על מערכת העצבים הפאראסימפתטית תוך העלאת רמת העירור של עצבים הסימפתטית, שגורם לסמפונות להתרחב, מה שמוביל לשיפור הנשימה. דיקור משפיע גם כדי להפחית את רמת הכימיקלים הדלקתיים בדם ובכך להפחית תגובות אלרגיות.

השפעות הדיקור היא מצטברת. לאחר סדרה של טיפולים, לעתים קרובות אנחנו רואים ירידה בתדירות וחומרת ההתקפים. לדיקור אפקט של חיזוק האדם ועל הבריאות כללית, כך שהתגובה האלרגית שלהם מצטמצמת.

נוסחות צמחים סיניות משמשת כתוספת שימושית לדיקור להקלה על אסטמה. עשבי תיבול יכולים להקטין את ייצור ליחה, זיהום לחימה, וללחלח את הריאות. ישנם סוגים רבים ושונים של אסטמה ברפואה הסינית, ונוסחאות צמחיות שונות.

השימוש בדיקור הסיני ותזונה יכול להיות מאוד מועיל כדי לצמצם או למנוע את הסימנים והתסמינים של אסתמה אלרגית ומחלת סינוסים.

דיקור וטיפול צמחי מרפא סיני שהוכנו משורשים שונים, פרחים ופירות, הם חלופות מתאימות לאנשים הסובלים מהפרעות גופניות מורכבות כמו אסתמה. זה ידוע, שמתח נפשי יכול להיות גורם בהתקפי אסתמה, והרפואה הסינית יכולה לטפל בבעיות אלה.

אסטמה היא לעתים קרובות גרועה יותר בעונות מסוימות ובשעות מסוימות של היום. כמו בחוסר איזון, טיפול עשוי לדרוש מאמץ מתמשך מהמטופל והרופא. מאחר שקיימות צורות שונות של אסטמה ולכל אדם יכול להיות חוסר איזון שונה, הגישה הנכונה היא אישית ולוקחת זמן. רופאים מסורתיים למדו שאת התוצאות הטובות ביותר ברפואה משיגים מקשר חזק בין הרופא ומטופל.

מניסיוני, הסימפטומים ברוב החולים השתפרו משמעותית לאחר 15 טיפולים, אולם יש להמשיך בטיפול 10 פעמים נוספות כדי לבסס את ההשפעה המרפאת.

לכן, כל חולה אסתמה צריך לקבל כ 25 מפגשים של טיפול בדיקור, שנמשך כ 3 חודשים. לאחר מכן, על מנת למנוע הישנותה, הטיפול צריך להינתן 10 פעמים בכל שנה בעונת הקיץ.

 המלצות לגבי סגנון חיים
שמירה על נקיון הסביבה והבית יכול להפחית את הסיכויים שלך לפתח אסתמה, או להפחית את הסימפטומים.
עישון במהלך ההריון מגביר את הסיכוי של ילד לפתח אסתמה. לקבלת ייעוץ אישי בתזונה ואורח חיים, שאל את הרופא במהלך ההתייעצות שלך.

תולדות מקרה
"אני מאוד התרשמתי ממיידיות השיפור מהטיפול שלך. התחושה המוגברת של הוויה ואנרגיה ממשיכה גם אחרי הביקור הראשון שלי. הנשימה שלי השתפרה במידה ניכר וממשיכה להשתפר. גם ההסברים האינפורמטיביים וההסברים על השיטות שלך הם מועילים ומרגיעים."

אישה סבלה מאסטמה במשך עשר שנים.קוצר נשימה היה בדרך כלל גרוע בלילה. תחושה מתמדת של קור הייתה גרועה יותר במזג אוויר קר. לחץ בחזה ולא ליחה.האבחנה שהוקמה צ'י המגן של הריאות והכליות היה נמוך. השתמשתי בדיקור סיני וטיפול בצמחים. לפני תחילת הטיפול, המטופל השתמש במשאף פעמים ביום (100 מ"ג בבוקר ו200mg בערב), לאחר 4 שבועות של טיפול, במשאף השתמש פעם אחת ביום (200 מ"ג, בערב). לאחר שבעה שבועות של טיפול, מינון 100 מ"ג השימוש היהפעם ביום. לאחר 10 שבועות של טיפול, לא היה צורךבמשאף.

"הגעתי לדר' יון עם הבן שלי לטיפול באקזמה ואסתמה. הטיפול שנקבע היה דיקור וצמחי מרפא סיני. הטיפול החל בחודש יוני ובשבוע השני הייתה התקדמות משמעותית. היינו במרחק של ארבעה שבועות וחזרנו לסיים הטיפול של הבן שלי. מצבו השתפר באופן דרמטי. אקזמה כמעט (80 אחוזים) נעלמה והבריאות הכללית שלו הפכה לטובה יותר ומאפשרת לו להשתתף בפעילויות שלא היה בעבר. תודה לך"

אנו מזמינים אותך לטיפול במרפאה של דוקטור לי